افزایش سطح آسفالت معابر در اندیمشک

شهردار اندیمشک گفت: ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت با حمایت نماینده مردم اندیمشک در معابر شهر اندیمشک انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رضا شریفی شهردار اندیمشک گفت: شهرداری نهاد عمومی و غیر دولتی و محل درآمد‌های جاری عوارض سالانه شهرداری است و متاسفانه شرایط اقتصادی و افزایش هزینه شهرداری مانع از پرداخت کلیه معوقات است.

او بیان داشت: شهرداری با تشکیل تیم‌های تخصصی و برنامه ریزی به دنبال تبدیل شهر اندیمشک به یکی از زیباترین شهر‌های استان است.

شریفی تصریح کرد: آسفالت روکش ۲۰۰ خیابان در شهر اندیمشک طی ۲ ماه گذشته صورت گرفت و نهضت آسفالت در معابر شهری آغاز که۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت با حمایت نماینده مردم اندیمشک در معابر شهر اندیمشک انجام شد.

ارتقا خدمات شهری در اندیمشک

شهردار اندیمشک ادامه داد: مناطقی همچون کوی ولایت، کوی جانبازان، مناطقی از کوی رسالت، محله آزادی، عمر خیابان‌های خاکی در این مناطق بعضا به ۱۰ سال می رسد.

این مقام مسئول گفت: میادین و فضای سبز شهری، آذینبندی معابر برای اعیاد و برگزاری جشن‌ها در بوستان‌های شهر اندیمشک با هدف شور و نشاط در شهر از اقدامات شهرداری بوده و شهرداری به عنوان نوک پیکان مدیریت شهری با تمام مشکلات باید روند خدمت رسانی به شهروندان را به مطلوبترین شکل ممکنه انجام دهد و با احیای بوستان‌های شهری، کاشت نهال نشاط به بوستان‌های شهری اندیمشک باز خواهد گشت و شهر اندیمشک همچون گذشته میزبان هماستانی‌ها و مسافران می شود.

شریفی افزود: یکی از مشکلات در شهر اندیمشک تغییر کاربری‌ها و توسعه بیرویه شهر در سال‌های گذشته بوده که دیگر باید به جای توسعه عرضی شهر، توسعه در ارتفاع و ساخت مجتمع تحقق یابد که بر مشکلات ناشی از توسعه بیرویه پیشگیری و کمیت و کیفیت خدمات شهری نیز ارتقا داده شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
از نماینده محترم اندیمشک متشکریم که در راه اندازی نهضت آسفالت کمک میکنن و به شهرداری اندیمشک وام داده اند و انتخابات نزدیک است
چرا این همه مدت به فکر آسفالت شهر نبودن