بازدید استاندار مرکزی از چند طرح در زرندیه / آغازعملیات اجرایی کارخانه تولید پرک غلات و فرآوری ادویه در زرندیه

استاندار مرکزی با سفر به شهرستان زرندیه از چند طرح بازدید کرد.

بازدید استاندار مرکزی از چند طرح در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی به همراه فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به شهرستان زرندیه سفر کرد و به همراه فدایی فرماندار شهرستان زرندیه و مدیران همراه و مسئولین مربوطه این شهرستان از چند طرح بازدید کردند.

استاندار و هیئت همراه در این سفر از شرکت  تولید کننده کود و سموم کشاورزی در شهرک صنعتی مامونیه، شرکت تولید کننده لوله‌های کاروگیت واقع در شهرک صنعتی مامونیه و بزرگترین مجتمع پرورش شترمرغ کشورکه باسرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است بازدید کردند.

آغازعملیات اجرایی کارخانه تولید پرک غلات و فرآوری ادویه در زرندیه

با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید پرک غلات و فرآوری ادویه در مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

این کارخانه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و زیربنایی به وسعت ۳هزارو۱۰۰ متر مربع احداث خواهد شد و ظرفیت تولید این کارخانه تولید روزانه ۱۰ تن پرک غلات و فرآوری ۱۵ تن ادویه در روز است.

پیش بینی می‌شود این کارخانه وابسته به مجتمع کشت و صنعت فدک تا پایان آبان ماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد و محصولات تولیدی آن روانه بازار مصرف شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.