فرماندار مهریز مطرح کرد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها

فرماندار مهریزگفت: طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تدوین و به دستگاه‌های شهرستان جهت اجرا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،رضا زارع زاده فرماندار مهریزبا اشاره به اینکه تغییر سبک زندگی  آسیب‌های زیادی به زندگی انسان‌ها زده است، گفت:  زندگی خود را به سبک زندگی اسلامی تغییر دهیم.

او ادامه داد: بعضی از آسیب‌ها با توجه به شدت و ضعف  می‌تواند به طور کلی از بین برود یا اثر آن کمتر شود.

زارع زاده با تاکید بر کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه اجتماعی در شهرستان،گفت: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌هایی که قابلیت اجرایی دارند، اولویت‌بندی شده و میزان اثربخشی آن‌ها در جامعه، بررسی شود.

او افزود: با توجه به اینکه کار‌های فرهنگی در بلند مدت بازدهی دارد ، باید با امیدواری و پشتکار فراوان به انجام آن‌ها پرداخت.

فرماندار مهریز گفت: متأسفانه امروزه مطالبات فرهنگی در بین عموم افراد و نگاه اجرایی از سوی مسئولان به امر فرهنگ کمتر است بنابراین هنوز به صورت یک دغدغه برای همه افراد تبدیل نشده است.

زارع زاده ادامه داد: باید با همکاری و انسجام بیشتر فعالیت های درون سازمانی   آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش  دهیم.

مطالبه گیری‌ها شهروندان نشانه پویایی شهرستان مهریز است

مهدی حسن زاده دادستان مهریز با اشاره به اینکه دو نوع آسیب در جامعه وجود دارد، گفت: باید مبنا و هدف‌ها در حل آسیب‌ها مشخص باشد که در نتیجه می‌توان به نشاط، امید و رسیدن به هدف مورد نظر دست یافت.

او ادامه داد: هر آسیب اجتماعی باید از سوی مردم دیده و گزارش داده شود و برای آن‌ها به صورت یک مطالبه مهم و دغدغه‌مند باشد که می‌تواند در حل و شناسایی آن آسیب مفید واقع شود.

حسن زاده افزود: مردم باید به صورت تشکلاتی به مطالبه گیری آسیب‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی بپردازند که این مطالبه گیری‌ها نشانه پویایی شهرستان مهریز است.

در پایان حاضرین به بیان آسیب‌های اجتماعی شهرستان مهریز از جمله پوشش، فروش مانتو‌های نامناسب، هزینه‌های بالای اجاره مسکن و بکارگیری نیروی بومی در کارخانه‌های شهرستان مهریز پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.