جشن گلریزان جهادهمبستگی ملی درفاروج

کمک ۵۰ میلیون تومانی مردم فاروج به سیل زدگان وآسیب دیدگان ناشی از بارندگی‌های شهرستان در جشن گلریزان جهاد همبستگی ملی.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حاتمی مسئول ستادجهادهمبستگی خراسان شمالی دراین مراسم بااشاره به اقدامات انجام شده در زمان سیل امسال در سطح استان گفت:طرح جهاد همبستگی ملی درراستای کمک به بازسازی و احداث واحد‌های مسکونی سیل زده روستاهااجرایی شد.

او سهم استان رااحداث ۵۰۰ واحدمسکونی برای سیل زدگان عنوان کرد وافزود:ازاین میزان ۱۰۵ واحداقدامات اولیه آن انجام شده وبه مرحله اجرایی رسیده است.

حاتمی با اشاره به اینکه میزان سهم شهرستان فاروج ۴۴ واحد مسکونی است گفت: این واحد‌های مسکونی با مشارکت عمده دونهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در ۸۰ متر زیربنا احداث خواهدشد که برای هرواحد حدود ۸۰ میلیون تومان اعتبار برآوردشده است.
او گفت: واحد‌هایی که قراراست بازسازی (یا احداث شود) ابتدا شناسایی وسپس با تایید بنیادمسکن/نهاد‌های حمایتی ودهیاری روستاوسپاه عملیات ساخت آن آغاز خواهدشد.

حاتمی با بیان اینکه سعی شده واحد‌ها با کمک گروه‌های جهادی بسیج ونیرو‌های مردمی احداث شودافزود: بناداریم واحد‌های احداثی را به مسجد هرروستا نسبت داده تاهیئت امنای آن به عنوان متولی باگروه‌های جهادی همکاری نمایند.

او در پایان خطاب به خیرین افزود: نقش‌ها وسهم‌ها وکمک‌های هرچند کوچک می‌تواند در حل این مشکل بزرگ کمک کند.

امام جمعه فاروج نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جهادمال سخت‌تر ازجهاد جان است گفت: مال دنیا امانتی است که خدا به انسان عنایت کرده وچه خوبست که تازمانی که زنده هستیم توفیق کمک به مردم راهرچند اندک از دست ندهیم.

حجت الاسلام نوروزی با تقدیراز اقدام به موقع مسئولان استانی وشهرستانی وسپاه در جهت کاهش خسارات ناشی از سیل وبارندگی‌ها افزود:امتحان الهی گاهی باعث بروز مشکلات می‌شود، اما خیرات و برکاتی همچون آبادانی زمین‌های کشاورزی را به همراه داشت.

سرگرد نعیمی فرمانده سپاه شهرستان فاروج بااشاره به حضور همیشه در صحنه مردم در عرصه‌های مختلف گفت:مردم کشورمایه عزت وسربلندی وغرور درمقابل همه کشور‌های بین المللی بوده اند وهر زمان که نیازمندحضورشان هستیم بیش از انتظارمادر صحنه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/ه

جشن گلریزان جهادهمبستگی ملی درفاروج

برچسب ها: حقوق شهروندی ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.