معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

رقابت در انتخابات باید پررنگ باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: رقابت در انتخابات باید پررنگ باشد؛ زیرا در غیر این صورت بحث مشارکت نیز بی معنا خواهد شد.

رقابت در انتخابات باید پررنگ باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سید احمد احمدی زاده در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان این که راهبرد رهبر معظم انقلاب در انتخابات، حق الناس بودن رای مردم است، اظهارداشت: با توجه به این راهبرد کلی، مهم ترین مسئله ما در انتخابات سلامت، امنیت و مشارکت بالا در اجرای انتخابات خواهد بود.

سخنگو و رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به این که مشکلات دوره های قبلی انتخابات در حال بررسی است تا وضعیت مطلوبی برای سلامت انتخابات داشته باشیم، ادامه داد: وزارت کشور مسئول اصلی حسن اجرای قوانین است و وظیفه اصلی ما اجرای قانون است.

وی ادامه داد: رویکرد ما در برگزاری انتخابات آتی، تعاملی است و جلسه ای نیز با دفتر شورای نگهبان در استان فارس برگزار شده است که تداوم خواهد یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این که شعار انتخابات آینده "گام دوم انقلاب، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی" است، افزود: این شعار باید در دستور کار اعضای ستاد انتخابات قرار داشته باشد.

احمدی زاده با اشاره به این که در هر جلسه از ستاد انتخابات استان فارس، فرمانداران یکی از حوزه های انتخابیه حضور خواهند داشت تا در خصوص ملزومات برگزار پرشور و سالم انتخابات مانند تجهیزات، نیروی انسانی و آموزش های مورد نظر بحث و تبادل نظر صورت گیرد، گفت: تقویم لازم برای برگزاری آموزش های انتخابات تهیه شده است و با تقسیم بندی استان فارس به پنج منطقه، تلاش می کنیم این آموزش ها از 15 مردادماه آغاز شود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با تاکید بر این که اشراف بالا به قانون انتخابات توسط مجریان، موجب تامین سلامت و امنیت بالاتر در انتخابات خواهد شد، اظهارداشت: فرمانداران باید در خصوص آخرین اصلاحات قانون انتخابات اشراف لازم را داشته باشند.

وی افزود: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و سخنگوی ستاد انتخابات استان فارس تعیین شده است؛ بنابراین همه اخبار و اطلاعیه های ستاد انتخابات استان از طریق سخنگوی این ستاد و از مجاری رسمی به اطلاع مردم و رسانه ها خواهد رسید.

گفتنی است در این جلسه فرمانداران شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به بیان گزارشی از وضعیت آمادگی این شهرستان ها برای برگزاری انتخابات پرداختند.
انتهای پیام/م

جلسه ستاد انتخابات استان فارس

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.