مزایده واگذاری ۲۰۰ محدوده معدنی در خراسان جنوبی

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از واگذاری ۲۰۰ محدوده معدنی اکتشافی و دارای پروانه بهره برداری این استان از طریق مزایده خبر داد.

سالاری معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت محدوده باید دارای شرایط فنی و مالی باشند، گفت: سرمایه گذاران باید به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

او  افزود: متقاضیان از ۱۲ مرداد فرصت دارند مستندات و مدارک کاغذی خود را به نشانی دبیرخانه واقع در بلوار عبادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پست کنند.

سالاری بیان کرد: خراسان جنوبی با توجه به ساختار زمین شناسی از ذخایر غنی معدنی با تنوع قریب به ۵۰ نوع ماده معدنی از مجموع شصت و پنج نوع ماده معدنی شناخته شده کشور برخوردار بوده که تعدادی از مواد معدنی این استان از نظر نوع و میزان ذخیره در کشور منحصر به فرد می‌باشد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ذخیره قطعی مواد معدنی استان بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تن است افزود: ظرفیت سالانه استخراج اسمی معادن استان ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن می‌باشد.

او افزود: مزایده محدوده‌های معدنی استان از روز پنجشنبه ۲۷ تیر آغاز شده و تا ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام / ط ا

بیش از ۳ میلیارد ذخیره قطعی موا معدنی استان

برچسب ها: معدن ، اتاق بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.