نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

برنامه‌های عید قربان باید جاذبه داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای عید قربان باید به گونه‌ای باشد که برای آحاد جامعه جاذبه داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در جلسه برنامه‌ریزی نماز عید قربان گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای عید قربان باید به گونه‌ای باشد که برای آحاد جامعه جاذبه داشته باشد و در این زمینه نگاه‌ها نباید صرفاً به شهر قزوین متمرکز شود بلکه باید به تمام استان معطوف باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه باید اطلاع‌رسانی خوبی برای نماز عید صورت بگیرد، افزود: باید با اطلاع‌رسانی درست و برنامه‌ریزی صحیح به گونه‌ای برنامه‌ها و نماز عید را برگزار کنیم که برای همه مخاطبان خاطره خوبی به همراه داشته باشد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه باید کاری کنیم تا تمام آحاد مردم بیش از پیش با مساجد عجین شوند، بیان کرد: باید از فرصت‌های عید استفاده کنیم تا آحاد جامعه با مساجد، نماز‌های عید و نماز‌های جمعه بیش از پیش عجین شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: باید با اقشار جامعه ارتباط برقرار و اهمیت نماز‌های عید را برای آن‌ها تبیین کرد و در این زمینه باید از ظرفیت رسانه‌ها و ائمه جمعه به درستی بهره برد.

انتهای پیام/ک

جلسه برنامه‌ریزی نماز عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.