افزایش ۲.۵ برابری گردشگران خارجی در اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش ۲.۵ برابری گردشگران خارجی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه مجمع عمومی و فوق العاده پنجمین دوره انتخابات اعضاء هیات مدیره و بازرسین جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۲.۵ برابری گردشگران خارجی در استان اردبیل بوده ایم.

او بیان کرد: وظیفه اصلی فعالان حوزه گردشگری ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت گردشگران و بدرقه رضایتمندانه گردشگران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه اصلی فعالان حوزه گردشگری جلب رضایت گردشگران می‌باشد که برای تحقق 100 درصدی این موضوع لازم است تلاش بیشتری صورت گیرد.

فلاحی گفت: جامعه اقامتی استان اردبیل باید پیگیر مشکلات و مسایل صنفی فعالان این حوزه باشد و از انجام اقدامات غیرمرتبط خودداری نمایند.

او ادامه داد: جامعه اقامتی استان و اعضای هیات مدیره باید در راستای شفافیت مالی قدم‌های محکمی بردارند و این موضوع مورد مطالبه اعضاء این جامعه و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان، اظهار داشت: طبق سند آمایش سرزمین و مطالعات انجام شده در این سند محور اول توسعه استان تا سال ۱۴۲۵ گردشگری خواهد بود.

فلاحی با اشاره به اینکه برنامه ما از سال۹۷ هدفگذاری برای رسیدن به قله گردشگری کشور در سال ۱۴۰۰ است، اضافه کرد: برای تحقق این موضوع باید قابلیت‌های گردشگری استان را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

قابلیت‌های گردشگری اردبیل در سطح ملی و بین المللی معرفی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار