طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

توضیحات نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش مشترک با روسیه

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.

توضیحات نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش مشترک با روسیهبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش بین دو کشور ایران و روسیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم روز نیروی دریایی ارتش روسیه در شهر سنت پترزبورگ، برخی از رسانه‌های داخلی با درک اشتباه و غلط از سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش دریایی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه، اخبار غیر واقع و نادرستی مبنی بر برگزاری این رزمایش در خلیج فارس را در فضای رسانه‌ای منتشر کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: به همین منظور و با توجه به ملاقات و گفتگوی صورت گرفته توسط امیر دریادار حسین خانزادی با فرمانده نیروی دریایی روسیه، ایران در تدارک برگزاری رزمایش بین دو نیروی دریای ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است که برنامه ریزی درباره آن جریان دارد.
بیشتر بخوانید: فرمانده نیروی دریایی ارتش:ایران و روسیه بزودی در خلیج فارس رزمایش برگزار خواهند کرد
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، نیروی دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
درود بر ارتش مقتدر ایران اسلامی
آخرین اخبار