لزوم ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی با مراکز رشد

استاندار مازندران بر ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی با مرکز رشد استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون علمی فناوری رییس جمهور در تنکابن برگزار شد با اشاره به ارتباط نزدیک دستگاههای اجرایی استان با مراکز رشد گفت: برخی ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه در استان‌های دیگر وجود دارد، اما امکان اجرای ان در مازندران است که باید از این ایده‌ها هم استقبال و در راستای اجرای آن اقدام کنیم.

او با بیان اینکه حوزه علمی و فناوری غرب استان نیاز به توجه بیشتر دارد که در این راستا اقداماتی درحال اجرا است افزود: ۴ هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام در  مازندران وجود دارد که به تناسب ضرورت و توزیع عادلانه شهرستان‌ها درحال تکمیل است.

او گفت: توجه جدی به کارکرد حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند که این حوزه نقش موثری در رسیدن به رونق اقتصادی دارد.

حسین زادگان با عذرخواهی از جوانان بخصوص در حوزه علم و فناوری گفت: عدم دانش و آگاهی باعث شده سرمایه گذاران بخش خصوصی کمتر به این سمت بروند که نیاز است برای هدایت سرمایه گذاران به سمت شرکت‌های دانش بنیان برنامه ریزی شود.

وی افزود: حمایت از جوانان خلاق که با کمترین امکانات در شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد درحال فعالیت هستند باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار مازندران کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت‌های مهم استان دانست و گفت: با نگاه خلاقانه و ایده نو جوانان میتوانیم درآمد زایی و ارزش افزوده بیشتری نصیب استان کنیم.
انتهای پیام/س
 

ضرورت ارتباط نزدیک دستگاه‌های اجرایی با مراکز رشد در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.