تلاش بانوی سنگ نورد تیم کرمان برای درخشش در المپیک قطر

الناز رکابی، ورزشکار تیم سنگ نوردی کرمان برای کسب موفقیت در المپیک قطر، تمرینات خود را با جدیت بیشتری در اتریش پیگیری می‌کند.

فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از اختصاص سهمیه المپیک ساحلی به الناز رکابی ورزشکار تیم سنگ نوردی کرمان خبر داد و گفت: با اعلام کمیته بین‌المللی المپیک و تایید فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک ایران «الناز رکابی» قهرمان ماده بولدرینگ سنگ‌نوردی موفق به کسب سهمیه حضور در نخستین دوره بازی‌های المپیک ساحلی شد.

او افزود: پیش از این «علی برات‌زاده» دیگر ورزشکار تیم سنگ نوردی کرمان نیز موفق به کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها شده بود.

وی با اعلام اینکه رقابت های سنگ نوردی المپیک ساحلی قطر ۱۸ مهرماه در دوحه برگزار می‌شود، افزود: رکابی، این ورزشکار تیم سنگ نوردی کرمان برای کسب موفقیت در المپیک قطر، تمرینات خود را با جدیت بیشتری در اتریش دنبال می‌کند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه وی ۸ شهریور برای حضور در برنامه ی تمرینی زیر نظر مربی اتریشی عازم اتریش می شود، تصریح کرد: سپس این سنگ نورد تیم کرمان برای شرکت در مسابقه تدارکاتی راهی آلمان می شود.

وی افزود: رکابی، اوایل مهر ماه به کشور باز می گردد تا به همراه کاروان ایران به منظور حضور در المپیک ساحلی قطر راهی دوحه شود.

انتهای پیام/ب

حضور بانوی سنگ نورد تیم کرمان در المپیک ساحلی قطر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار