احیای موفق کودک ۵ ساله تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ جاده ای باشت

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از احیای موفق کودک ۵ ساله تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ جاده ای باشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،محسن جلیل،سرپرست اورژانس گفت: تصادفی به مرکز ارتباطات گچساران گزارش شد که بلافاصله اورژانس جاده‌ای باشت به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس با بیان اینکه در این حادثه یک خانم با دو کودک ۵ و ۶ ساله دچار مصدومیت شدند افزود: با تلاش تکنسین‌های اورژانس (عباس حسینی و کاظمیان) دختر بچه ۵ ساله‌ای که دچار ترومای شدید به صورت شده بود و در وضعیت بدحالی قرارداشت احیا شد و به درمانگاه باشت انتقال داده شد.

جلیل با اشاره به اینکه این حادثه ۳ مصدوم در پی داشت افزود: به علت وضعیت وخیم بودن این کودک ۵ ساله بلافاصله توسط پرسنل۱۱۵ اقدامات احیای پیشرفته از جمله باز کردن راه هوایی (اینتوبه) و اقدامات دیگر پزشکی انجام گرفت به درمانگاه باشت انتقال شد و نیز بلافاصله از درمانگاه باشت با اورژانس هوایی گچساران به بیمارستان شهید رجایی این شهرستان انتقال داده شد.

جلیل نیز وضعیت دو مصدوم دیگر را خوب گزارش داد.

وی نیز از دو تصادف دیگر در جاده‌های مواصلاتی به استان با ۱۳ مصدوم خبر داد.

سرپرست اورژانس استان در تشریح این دو تصادف مطرح کرد: تصادف پراید با وانت بار در نازبکان چرام گزارش شد که ۷ مصدوم در پی داشت و تصادفی دیگر در پاتاوه روستای چم عربی با ۶ مصدوم گزارش شد.

وی نیز ادامه داد: تمام مصدومان توسط اورژانس امدادرسانی و خدمات اولیه پزشکی را دریافت ۹ مصدوم انتقال و ۵ نفر مداوای سرپایی شدند.

انتهای پیام/پ

احیای موفق کودک ۵ ساله تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ 

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.