سیمپ، نرم افزار جمع‌آوری پسماند خشک

رفع مشکلات جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان با اجرای نرم‌افزار سیمپ صورت می گیرد.

سیمپ، نرم افزار جمع‌آوری پسماند خشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  ابوالفضل کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به رفع مشکلات جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان با اجرای نرم‌افزار سیمپ اشاره کرد.

او گفت: نرم‌افزار سیمپ پس از مدت‎ها کار کارشناسی تهیه و آماده بهره‎برداری است و به‎صورت آزمایشی در نواحی ۱ و ۲ منطقه ۹ شهرداری به اجرا درآمده است، تا مشکلات اجرایی آن شناسایی و مرتفع شود، سپس کل شهر مشهد تحت پوشش آن قرار گیرد، این مهم تا پایان تابستان با همکاری بخش خصوصی محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد افزود: با راه‎اندازی این نرم ‏افزارکه در حال حاضر مورد اقبال شهروندان هم قرار گرفته است، مشکل مربوط به ساعت حضور خودروی بازیافت در محل مرتفع شده است و این شهروند است که می ‏تواند زمان و مکان جمع‏ آوری پسماند خشک خود را تعیین کند یعنی با ارسال درخواست خود از طریق این نرم‏ افزار، همانند تاکسی‎های اینترنتی، درخواست خودروی جمع‎آوری پسماند خشک کند، خودرو‌های ما در ساعت مقرر به محل مراجعه و پسماند خشک را تحویل می‎گیرند و براساس مدل اقتصادی طرح، مبلغ مذکور به حسابی که قبلا شهروند از طریق نرم‎افزار اعلام کرده است، واریز می‎شود.

او در ادامه به سایر خدماتی که در آینده نزدیک از طریق این نرم‎افزار شهروندان می‌توانند بهره‏‌مند شوند، اشاره کرد و گفت: خرید شارژ تلفن یا اینترنت، استفاده از تمامی خدماتی که شهرداری ارائه می‎کند شامل شارژ من کارت، پرداخت عوارض نوسازی، شارژ کیف پول و ... که برای جذابتر شدن این نرم‏افزار پیش‏بینی شده است، قابل دسترس می‏باشد.

مدیرعامل سازمان مپ در پایان به نظرات مشترکینی که از این سامانه جهت تحویل پسماند خشک استفاده می‎کنند، اشاره کرد و افزود: تقریبا تمام استفاده کنندگان از این روش رضایت دارند، اگر شهروندان یکبار از این سیستم استفاده کنند قطعا از مشترکان دائمی این سامانه خواهند شد و پسماند خشک خود را فقط از این طریق تحویل خواهند داد و ما امیدواریم در آینده نزدیک با مشارکت و رقابت بخش خصوصی این سیستم در دسترس همه شهروندان قرار گیرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

استفاده از تکنولوژی روز در جمع اوری پسماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم فرحناکی
۲۲:۰۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام بعلت هنگ کردن گوشی مجبور به حذف دادها شدم والان سیمپ برای ورود نیاز به پیامک داره اما پیامی نمیاد لطفاً راهنمایی کنید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
اخلاقی
۲۲:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام ممنون برنامه خیلی خوبی هستش
فقط من برنامه روداشتم چندبارم استفاده کردم به دلایلی مجبورشدم برنامه روحذف کنم الان که دوباره نصب کردم به خاطرتکراری بودن وداشتن حساب کاربری نمیذاره دوباره بشم وبراب ورودهم کدفعالسازی برام ارسال نمیشه دلیلش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من بلوار میثاق مشهد هستم این منطقه هم تحت پوشش هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام خیلی جالب بود برا من
ولی دستم خورد از حساب کاربری اومدم بیرون ۷۰۰۰۰هم مبلغ بود چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمود واعظی
۲۱:۳۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
درخواست ترم افراد جهت جمع آوری زباله‌های خشک