بهره مندی بیش از ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد از تسهیلات قرض الحسنه

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد گفت: ۳۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد مزیدی رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با بیان اینکه گاهی برخی از افراد دچار مشکلاتی می‌شوند که بهترین راه تأمین مالی برای آن‌ها قرض‌الحسنه است، گفت: ۳۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت از تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد به مبلغ دو میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان در چهار ماه نخست سال ۹۸ بهره‌مند شدند.

او افزود: یکی از بهترین شیوه‌های تأمین نیازمندان این است که از قرض‌الحسنه استفاده شود که هم کمک مالی برای افرادی است که نیازمند سرمایه‌ای برای اداره زندگی خود هستند و به دلایل مختلف دچار تنگنای مالی شده‌اند و هم زمینه را برای فعالیت‌های خیرخواهانه افراد فراهم می‌آورد.

مزیدی بابیان اهمیت ترویج و تقویت فرهنگ نوع‌ دوستی در جامعه، ادامه داد: قرض‌الحسنه پاسخ گوی نیاز افرادی نیازمنداست که توانای چرخاندن چرخه زندگی خود را ندارند و با فشار اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، در این راستا طی چهارماهه ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان وام کارگشایی به ۲۴۹ مددجوی تحت حمایت منطقه دو یزد اعطا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه می‌تواند در فعالیت اقتصادی به‌ ویژه تقویت خودباوری مددجویان تحت حمایت در سال رونق تولید نقش مؤثری داشته باشد، افزود: طی این مدت ۱۲ فرصت شغلی با پرداخت ۱۸۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان تحت حمایت فراهم شد.

او گفت: ۸۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه نیز طی چهارماهه نخست سال جاری برای ودیعه مسکن و انجام تعمیرات مسکن به ۷۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یزد پرداخت شد.

انتهای پیام/ی

اعطای وام قرض‌الحسنه به ۳۱۱ مددجوی کمیته امداد منطقه دو یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار