کارشناس فوتبال بانوان گفت: مهناز ذکایی و تیم یاران حجازی نمایندگان ایران در تورنمنت فدرسیون آلمان هستند.

محمودی: داور بین المللی ایران در تورنمنت دیسکاور قضاوت می کندالهام محمودی کارشناس فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تورنمنت دیسکاور، فستیوالی است دوستانه که هر سال فدراسیون آلمان برای ایجاد صلح و دوستی بین کشور های مختلف جهان برگزار می کند و جنبه رقابتی ندارد و بیشتر به دنبال ایجاد شادابی و نشاط برای تیم های شرکت کننده است، هر سال هشت تیم برای حضور در این مسابقات دعوت می شوند.

او تصریح کرد: داوران و تیم هایی که می خواهند در این تورنمنت حضور پیدا کنند باید درخواست خودشان را به فدراسیون فوتبال آلمان بفرستند، این درخواست ها بررسی می شوند و در سفارت آلمان برای داوران و تیم هایی که پذیرفته شده اند، دعوت نامه می فرستد تا در این تورنمنت حضور یابند. تمام هزینه های این مسابقه از جمله بلیت رفت و برگشت، اقامت و خورد و خوراک داوران و تیم ها بر عهده خود فدراسیون آلمان است.

محمودی افزود: این تورنمنت مسابقه حساسی نیست، اما یک تجربه مفید برای دختران فوتبالیست می شود. از کشور ایران هم مهناز ذکایی داور بین المللی فوتبال و تیم یاران حجازی با سرمربیگری مریم ایراندوست در تورنمنت دیسکاور ۲۰۱۹ حضور یافته اند که اسامی بازیکنان یاران حجازی به شرح ذیل است:

مينا قنبرزاده، سارا قمى،سپيده نزهتى، معصومه حسرتى، سمانه قاشيه، مهسا پورمحمديان، پگاه نورى، الهام عبدالرحمانى، فاطمه صادق زداه، هاجر شاه ملك پور، مژده وثوق و مريم ايراندوست

لازم به ذکر است تیم یاران حجازی چند سال پیش با هدایت آتوسا حجازی در این تورنمنت حضور یافته بود. شاگردان مریم آزمون عصر امروز اولین دیدار خود را برگزار می کنند.


بیشتر بخوانید:

خانم مدیر! چراغی که به خانه رواست.../ فوتبال آسیا منظم است،داخلی ها را دریابید

نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!

پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


انتهای پیام/

اظهارات محمودی درباره فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار