فرماندار سرخه خبر داد:

اختصاص۶۰۰ میلیون تومان اعتباربرای ایجاد زمین چمن در ۳ روستای سرخه

در راستای گسترش امکانات تفریحی آموزشی در سه روستای سرخه۶۰۰میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌محمد مویدی زاده فرماندار سرخه در نشست دهیاران و ائمه جماعات سرخه به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه با توجه به اعتبارات تخصیص‌یافته طی سال جدید در تلاش برای گسترش ظرفیت‌ها و امکانات در عرصه‌های مختلف برای رفاه حال هر چه بیشتر روستاییان هستیم، گفت: بر این اساس حدود ۶۰۰ میلیون تومان بودجه طی سال جاری برای ایجاد زمین چمن مصنوعی در روستای افتر، مومن آباد و لاسجرد اختصاص یافت.

وی ضمن بیان اینکه این اقدام برای استفاده، تقویت و بهره مندی روستاییان از شرایط ورزشی صورت گرفته است، افزود: برای گسترش امکانات تفریحی و آموزشی اقدامات زیادی در حال انجام است که البته همه این‌ها منوط به اختصاص بودجه‌هایی که به فرمانداری سرخه تخصیص می‌یابد.

فرماندار سرخه بابیان اینکه اقدامات لازم برای حوزه فرهنگی و آموزشی در این دولت خصوصا برای نوجوانان و جوانان در روستا‌ها صورت گرفته است، ابراز داشت: تشکیل دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای و ایجاد خانه ورزش ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی بسیاری برای جوانان فراهم کرده است.

وی در پایان افزود: طبق مکاتبات صورت گرفته با دهیاری‌ها و شورا‌ها خواسته‌شده که همکاری لازم را با روحانیت برای اجرای امور تبلیغی و ترویجی داشته باشند، زیرا این امور جزء ضروریات جامعه امروز محسوب می‌شود.

انتهای پیام / م

گسترش فضای آموزشی در سه روستای سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.