با حضور مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی:

کانون ارزیابی و توسعه مدیران استان یزد افتتاح شد

مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: کانون ارزیابی و توسعه مدیران استان یزد امروز با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در یزد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمد رضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی  با اشاره به افتتاح کانون ارزیابی و توسعه مدیران در استان یزد گفت: این کانون‌ها می‌تواند در همه حوزه‌ها، مدیرانی را انتخاب و آموزش دهد که جایگزین خوبی برای مجموعه حوزه وزارتی جهاد کشاورزی باشند.

 او با اشاره به اینکه از سال ۹۷ انتصابات در وزارتخانه با دستور وزیر در قالب مباحث شایسته سالاری صورت گرفته است، گفت: تاکنون چهار هزار و ۴۰۰ نفر از مجموعه کارکنان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی در قالب این کانونها، مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد:  شناسایی و تربیت مدیران مستعد و واجد شرایط برای آینده وزارت جهاد کشاورزی از جمله اهداف افتتاح این کانون است.

طلایی افزود: افرادی که  امتیاز لازم را برای پست‌های مدیریتی کسب کردند در اولویت قرار گرفته اند.

بر اساس دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران، از ابتدای سال ۹۷ افرادی برای سمت‌های مدیریتی انتخاب می‌شوند که دارای گواهی شایسته احراز سمت‌های مدیریتی باشند.

انتهای پیام/ی

شایسته سالاری اولویت اتتخاب مدیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار