جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای طرح پاکسازی ماموران انتظامی این فرماندهی موفق شدند ۲۵ خرده فروش و ۱۶ سارق را دستگیر و ۳۰ فقره سرقت را کشف کنند.

۲۵ خرده فروش و ۱۶ سارق در اجرای طرح پاکسازی شهرک الله آباد دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی شهرک الله آباد شهر کرمان با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، معتادان پر خطر، و سارقان این عملیات با حضور ماموران انتظامی و یگان امداد این فرماندهی در این محله به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح ۲۵ نفر از خرده فروشان مواد مخدر شناسایی و با حکم مقام قضائی در بازرسی از منزل آن‌ها مقدار یک کیلو مواد مخدر صنعتی، سه کیلو مواد سنتی، ۳۵۲ عدد قرص مخدر و تعداد ۸۷ وافور کشف شد.

او بیان داشت: در این طرح ۱۶ سارق نیز دستگیر و ۳۰ فقره سرقت کشف شد.

کشاورزی با اشاره به دستگیری ۱۰ نفر معتاد گفت: متهمان دستگیری شده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی معرفی و معتادین نیز به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

او ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی و تأکید بر استمرار این طرح ها، از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع را اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به بازدید مسئولین شهرک الله آباد از دستاورد‌های این طرح در کلانتری ۱۹ و رضایت آن‌ها از اجرای طرح مشارکت مردم در تولید امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار