بیش از ۵۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی یزد

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، گفت: ۵۶۱ بیمار سرطانی، دیالیزی، اختلات شدید حسی و حرکتی و دیابت مزمن تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند.

محمد حسین جمال پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت:  ۵۶۱ بیمار خاص، سرطانی، دیالیزی، اختلالات شدید حسی و حرکتی و دیابت مزمن تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد قرار دارند تا علاوه بر تحمل درد و رنج بیمارزی متحمل سایر هزینه‌های زندگی نشوند.

جمال پور با اشاره به اینکه هزینه درمان بیماران خاص و صعب العاج بسیار سنگین است که ضرورت دارد خیران و نیکوکاران بیش از پیش به کمک چنین بیمارانی بشتابند، گفت: هم اکنون ۵۶۱ بیمار خاص و صعب العلاج در سطح استان یزد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، که رسیدگی به امور آن‌ها همت و مشارکت همگانی را می‌طلبد.

او با اشاره به اینکه ۹۴ بیماری خاص مبتلا به هموفیلی، ام اس، تالاسمی، پیوند کلیه و دیالیزی تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، بیان کرد: در کنار هزینه‌های درمانی و دارویی، بیماران خاص یزدی نیاز مبرمی به دارو‌های تخصصی، لوازم و تجهیزات، شیمی درمانی متعدد دارند که لازم است نیکوکاران در این زمینه یاریگر کمیته امداد باشند.

جمال پور با توجه به اینکه ۴۰۱ بیمار نیازمند نگه داری در استان وجود دارد، افزود: خیران می‌توانند در قالب طرح شفا کمک‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

او گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۱۵ میلیون تومان در قالب بیمه مکمل درمانی به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است و همچنین در این مدت ۲۵ میلیون تومان در قالب بهداشت مددجویان هزینه شده است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اینکه همچنین نیکوکاران از طریق سامانه ارتباطی ۱۸۱۱ تیز می توانند نحوه یاری رسانی به بیماران خاص و صعب العلاج را اعلام کنند، گفت: سیستم آنی پرداخت #۰۳۵*۸۸۷۸* هم در اختیار خیران یزدی قرار دارد تا با استفاده از گوشی همراه و در کمترین زمان ممکن کمک های خود را به دست بیماران نیازمند برسانند.

انتهای پیام/ غ

حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد از بیش از ۵۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار