آمریکا بعد از برهم زدن توافق هسته‌ای، در موضع ضعف قرار گرفته است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم ظریف، نشان دهنده ضعف آمریکاست و آن‌ها همانند کودکی ناتوان، بازی را به هم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران را در لیست تحریم‌ها قرار داده است، اظهار کرد: اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا برای تحریم وزیر امور خارجه ایران نشان‌دهنده اوج استیصال آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی است، زیرا در عرصه سیاست بین‌الملل، ایران حرف خود را به شیوه‌ای منطقی بیان می‌کند.

 بروجردی با بیان اینکه آمریکا بعد از برهم زدن توافق هسته‌ای، در موضع ضعف قرار گرفته است، بیان کرد: ایران در عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای توطئه‌های آمریکا را خنثی کرده و تلاش واشنگتن برای منزوی کردن ایران منجر به انزوای آن‌ها شده است.

وی افزود: آمریکا حتی در حوزه‌هایی که تحت نفوذ خود بوده نیز قدرتی برای مقابله با ایران ندارد، زیرا در شورای امنیت سازمان ملل و شورای حکام نیز نتوانست ایران را محکوم کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر امورخارجه سکاندار دستگاه دیپلماسی کشور است، ادامه داد: آمریکا برای تحریم ظریف مرتکب اقدام نابخردانه‌ای شده است و عملا این اقدام آمریکا تاثیری بر فعالیت‌های دیپلماتیک ایران ندارد.

بروجردی افزود: آمریکایی‌ها همچون کودک ناتوانی که در برابر حریف خود موفق نبوده، بازی را به هم می‌زنند. نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه وزرای جمهوری اسلامی ایران سطح زندگی متوسطی دارند و ما وزیری که حساب‌های بانکی میلیاردی در خارج از کشور داشته باشد را نداریم.

وی افزود: تحریم وزیر امورخارجه ایران توسط آمریکا را محکوم می‌کنم و حمایت خود را از وزیری که مجری سیاست‌ها و دستورات مقام معظم رهبری است، اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/ر

تحریم "ظریف" نشان‌ِ ضعف آمریکاست

برچسب ها: اخبار مجلس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.