انتشار اطلاعات بازی WWE 2K20 در هفته آینده

شرکت 2K Games خبر از انتشار اطلاعات اولیه بازی WWE 2K20 در هفته آینده داد.

انتشار اطلاعات بازی WWE 2K20 در هفته آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیو 2K Games بالاخره تصمیم گرفت درباره نسخه جدید محبوب‌ترین عنوان خود یعنی WWE صحبت کند. اخیرا صفحه رسمی استودیو 2K Games اعلام کرد: هفته آینده قرار است اولین اطلاعات از بازی WWE 2K20 توسط شرکت 2K Games منتشر شود. این خبر باعث خوشحالی بسیاری از کاریران و گیمرهای سبک شبیه سازی شد و از آنجایی که این عنوان طرفداران بسیار زیادی دارد گیمرهای زیادی در انتظار انتشار این بازی هستند اما تاکنون شرکت سازنده اطلاعاتی از نسخه جدید این سری منتشر نکرده است.

شرکت 2K Games دو تصویر جدید از این بازی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است که یکی از این تصاویر به Brock Lesnar و دیگری به Bayley مربوط می‌شود. این دو بازیکن، از بازیکنان بسیار ماهر و برتر مسابقات WWE هستند و افتخارات زیادی در این ورزش کسب کرده‌اند. همچنین می‌تواند حدس زد که قرار است امسال تصویر کدام یک از بازیکنان روی کاور بازی WWE باشد؛ از آنجایی که Becky Lynch توانسته است برترین بازیکن مسابقات بانوان شود و همچنین در سال ۲۰۱۹ قهرمان WrestleMania شود، احمالا شرکت سازنده تصویر این بازیکن را روی کاور بازی قرار خواهد داد.

انتشار اطلاعات بازی WWE 2K20 در هفته آینده

از طرفی هم با توجه به اینکه شرکت 2K Games تمرکز بسیار زیادی روی بخش بانوان بازی WWE 2K داشته است، احتمال حضور این بازیکن روی جلد بازی تا حد بسیار زیادی بالا خواهد رفت. اما در هر صورت این موضوع صرفا در حد حدس و گمان است و نمی‌توان در آن  نظر قطعی داد و باید تا هفته آیندئه که شرکت 2K Games قصد دارد جزییات بیشتری از این بازی منتشر کند صبر کرد.


بیشتر بخوانید: برترین بازی‌های نیمه اول سال ۲۰۱۹ +تصاویر


هنوز تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است و بنابر روال هر ساله‌ی شرکت 2k Games، این بازی قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید بازی WWE 2K20 هفته آینده منتشر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار