مدیرکل اداره استاندارد استان ایلام خبر داد;

سامانه رسیدگی به شکایات / اعتراضات اداره کل استاندارد استان ایلام

مدیرکل اداره استاندارد استان ایلام گفت:سامانه پیامکی اداره کل استاندارد ایلام در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و پاسخگویی سریع به شکایات شهروندان هم استانی پیاده سازی شده است.

سامانه رسیدگی به شکایات / اعتراضات اداره کل استاندارد استان ایلاممهناز همتی مدیرکل اداره استاندارد استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: سامانه پیامکی اداره کل استاندارد ایلام در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و پاسخگویی سریع و صحیح به شکایات مربوط به کالا، آزمایشگاه های همکار، شرکت های بازرسی فنی و شرکت های بازرسی کالا، عملکرد اداراه کل استاندارد، تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد و سایر موارد، سامانه پیامکی استانی رسیدگی به شکایات و اعتراضات استاندارد با شماره #( 50011517) به منظور خدمت رسانی به کلیه شهروندان هم استانی پیاده سازی شده است.

وی  عنوان کرد:طبق ماده 14 قانون و مقررات سازمان ملی استاندارد درصورت تخلف تولیدکننده یا فروشنده از مقررات اعلام شده در رابطه با کالاهای استاندارد شده یا اوزان و مقیاسها و وسایل سنجش با شکایت مشتری و اثبات موضوع، خسارت مشتری حسب مورد تماما" توسط تولید کننده یا فروشنده یا حکم محاکم صالحه پرداخت خواهد شد.

همتی افزود:از شهروندان عزیز تقاضامندیم شکایات خود را به سامانه پیامکی 50011517# ارسال تا در اسرع وقت مطالبات آنها توسط این اداره کل پیگیری شود.

وی در ادامه بر چند نکته تاکید داشت و گفت: مسئوولیت  قانونی مطالب ثبت شده در سامانه بر عهده شاکی خواهدبود همچنین تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستاره‌دار الزامی است.

همتی یاداور شد: شکایتهایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده ویا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد همچنین در صورتیکه قبلاً شکایتی به سازمان ملی استاندارد ایران ارسال نموده‌اید و پرونده شما در حال رسیدگی است از ارسال مجدد همان شکایت یا گزارش خودداری نمایید.

 

انتهای پیام/با

خدمات اداره استاندارد ایلام در راستای پاسخگویی  به شکایات شهروندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.