مصاف تیم سن ایچ ساوه با تیم یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور

در هفته ششم لیگ برترفوتسال کشور تیم سن ایچ ساوه به مصاف آذرخش بندر عباس می‌رود.

مصاف تیم سن ایچ ساوه با تیم یازدهم جدول لیگ برتر فوتسال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در این مسابقه سن ایچ تیم رده اول لیگ به مصاف تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر بندرعباس خواهد رفت.

داوران این بازی به ترتیب حسین وحدتی، امیرمختاررودساز، مهدی طاهری، منصور قربانی و ناظرفدارسیون نیز عباس دهقانپور خواهد بود.

اصغری مقدم سرمربی سن ایچ ساوه قبل از بازی با آذرخش بندر عباس گفت: شرایط تیم مان خوب است فقط رضا سپندار که در دیدار با هایپر مصدوم شد را در اختیار ندارم. سپندار مهره‌ی تاثیرگذاری است که هفته قبل هم مقابل حفاری غایب بود هر چند با درد تمرین میکند و اصرار زیادی دارد که در این دیدار می‌تواند به تیم کمک کند، اما ترجیح میدهم که استراحت کامل کند و انشالله بعداز بهبودی به تیم برگردد تا خدایی نکرده آسیب در آسیب نبیند.

وی خاطرنشان کرد: سایر بازیکنان مان در شرایط خوبی بسر می‌برند و با توجه به کسب سه امتیاز در دیدار هفته‌ی قبل مقابل ملی حفاری از لحاظ روحی و روانی خوب هستند.

سرمربی سن ایچ ساوه افزود: بازی با آذرخش بندرعباس بازی سختی خواهد بود چرا که تیم بسیار خوبی است و در جدول هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده و امتیازات بدی را در زمین خودشان از دست داده اند که مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت.

اصغری مقدم در خاتمه افزود: قطعاً در هوای گرم بندرعباس کار ما خیلی سخت است، اما ما هم خوب تمرین کردیم و انشالله بازی خوبی از خودمان به نمایش خواهیم گذاشت و با تمام تلاش مان این است که با دست پر از بندرعباس برگردیم.

زمان برگزاری این دیدار جمعه ۱۱ مرداد ماه ۹۸ ساعت ۱۸:۰۰ میباشد.

گفتنی است تیم سن ایچ ساوه که در ۵ دیدار گذشته خود توانسته بود پیروز میدان باشد در هفته پنجم رقابت‌ها بهترین تیم شناخته شده بود و همچنین مهدی کریمی بازیکن جوان تیم فوتسال سن ایچ ساوه نیز بهترین بازیکن این هفته بود.

انتهای پیام/ی

سن ایچ ساوه یکه تاز رقابت های این فصل فوتسال

برچسب ها: فوتسال ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.