تعمیر و ساخت مسکن مددجویی در کشور

امسال ۵۰ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور ساخته و یا تعمیر خواهد شد.

تعمیر و ساخت ۵۰ هزار مسکن مددجویی در کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابراهیم بازیانمدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی در تبریز گفت: این رقم قابل افزایش به ۱۰۰ هزار واحد نیز هست و تفاهم نامه‌هایی در این زمینه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به امضا رسیده است.


وی افزود: تامین مساکن مددجویی برنامه ریزی و برنامه پذیری را می‌طلبد و بدون همت و اراده ممکن نیست.


وی گفت: تامین مسکن محرومان همواره در صدر خدمات کمیته امداد قرار داشته و امسال در نظر داریم هیچ یتیم فاقد مسکنی در کشور نداشته باشیم.


بازاریان با تاکید بر اینکه با حل مشکل مسکن مددجویان بسیاری از آلام اجتماعی و فرهنگی آن‌ها رفع می‌شود، ادامه داد: طی برنامه پنج ساله ششم در نظر داریم ضمن تامین مسکن همه مددجویان برای بهسازی و مقاوم مساکن مددجویان روستایی و شهری زیر ۱۰۰ هزار نفر گام‌های اساسی برداریم.


مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات مسکن است و ارتباط تنگاتنگی بین این نهاد و سپاه در این استان وجود دارد.


وی با تجلیل از مشارکت‌های مردمی و خیران در ساخت مسکن مددجویی گفت: آذربایجان شرقی و تبریز می‌تواند الگویی موفق در حوزه مسکن مددجویی برای کل کشور باشد.

انتهای پیام/

تعمیر و ساخت ۵۰ هزار مسکن مددجویی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.