امام جمعه سمنان :

تحریم های روز افزون آمریکا علیه نهاد ها و شخصیت های جمهوری اسلامی نشانه ضعف سیاستمداران سلطه گر است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: رفتار دو گانه آمریکا در قبال ایران نشانه افول سیاستمداران این کشور است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان : تحریم های روز افزون آمریکا علیه نهاد ها و شخصیت های جمهوری اسلامی خنده دار و نشانه ضعف سیاستمداران سلطه گر است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه سمنان گفت : دوگانه تحریم و تناقض گویی آمریکا، افول ابرقدرت ها مقابل اراده مردم ایران را نشان می دهد.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : با تحریم شخصیت ها و رجال سیاسی نظیر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی مشخص شد که ادعای آمادگی مذاکره بی قید و شرط با ایران دروغ شاخ دار آمریکائی هاست.
وی بر صلابت و ایستادگی مردم ایران اسلامی تاکید کرد و افزود : سایه ساختگی و دروغین جنگ و تحریم های پی در پی هیچ اثری بر عزم مردم غیور کشور نداشته و نخواهد داشت.
امام جمعه سمنان با قدردانی از عمل گرایی قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت : تشکیل پرونده، رسیدگی و صدور احکام قاطع برای بیش از یک هزار مورد از دست اندازی به اموال و دارایی های کشور و مردم یک دستاورد مهم و شایسته تشکر است.
آیت الله شاهچراغی به مناسبت 12 مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز این نهاد انقلابی را حافظ شعارها و ارزش های انقلابی و عامل ایجاد تحرک و پویایی مردم در راهپیمایی ها و حضور های مردمی موثر و جریان ساز تاریخ انقلاب ذکر و بر حمایت از این شورا در استان در بخش مکان مناسب استقرار و فعالیت تاکید کرد.
خطیب نماز جمعه  سمنان الگو گرفتن از سیره و روش ازدواج و زندگی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) را راه تسهیل ازدواج جوانان و جلوگیری از بروز طلاق دانست و تصریح کرد : یکی از حرکت های فرهنگی مناسب امسال، ممنوعیت ثبت طلاق در سالروز ازدواج این دو اسوه و الگوی بزرگ دین اسلام است تا با ترویج زندگی ساده بتوان زندگی های تازه تشکیل شده را مستحکم تر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار، این مناسبت را نیز به جامعه رسانه ای استان تبریک گفت و بر آبروداری از افراد در تولید و انتشار اخبار در شغل مقدس خبرنگاری تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

دوگانه تحریم و تناقض گویی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.