پوشش رادیویی سواحل مکران تکمیل می‌شود

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات پوشش کامل رادیویی سواحل استان انجام شده است و تمام نقاط ساحلی به این امکان تجهیز می‌شود.

پوشش رادیویی سواحل مکران تکمیل می‌شودعباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  مطالعات پوشش کامل رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان انجام شده است و تمام نقاط ساحلی استان به این امکان تجهیز می‌شود.

عباس آذرپیکان افزود: مطالعات پوشش کامل رادیویی سواحل استان در باند VHF پایان یافته و مناقصه آن در حال برگزاری است که در این پروژه چهار سایت Unmanned در پسابندر، بریس، گوردیم و زرآباد احداث می‌شود.

او ادامه داد: با اتمام این پروژه، منطقه A یک سواحل سیستان و بلوچستان تحت پوشش رادیویی قرار می‌گیرد و به مناطق تحت پوشش هرمزگان متصل می‌شود و پوشش رادیویی خطوط ساحلی جنوب شرق کشور جهت ارائه خدمات ایمنی و نجات به شناور‌ها تکمیل خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که این طرح ضمن تسریع در واکنش به حوادث، امکانات اولیه مدیریت عملیات جستجو و نجات را نیز به ارمغان خواهد آورد اضافه کرد: با اجرای این پروژه و بهره گیری از شبکه به وجود آمده، تمامی شناور‌هایی که دارای حداقل امکانات رادیویی باشند برای درخواست کمک یا ارسال پیام به راحتی با مرکز MRCC بندر چابهار در ارتباط خواهند بود.

انتهای پیام/ع

پوشش رادیویی در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار