کلنگ ساخت ۲ مدرسه خیری در ایرانشهر به زمین زده شد

مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: کلنگ ساخت ۲ مدرسه با اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیون تومان به همت خیران مدرسه ساز در روستا‌های سرکهوران و احمد آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالغفور حسینی  مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر اظهار داشت: نقش خیران مدرسه ساز در توسعه و آبادانی و افزایش فضا‌های آموزشی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه کار خیر توفیقی الهی است افزود: این مدارس به نام زنده یاد ناصر شرقی در ۲ روستا که دانش آموزان آن در فضای استیجاری مشغول به تحصیل هستند با همت مجمع خیرین مدرسه ساز و مجمع فرهنگ و اندیشه مکران تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرآموزش و پرورش ایرانشهر از خیران خواست تا در شهر و حاشیه این شهرستان که دانش آموزان آن از فضای آموزشی استاندارد برخوردار نیستند مدرسه بسازند.

عبدالله امیری رئیس مجمع خیران مدرسه ساز ایرانشهر نیز گفت: مدرسه چهار کلاسه سرکهوران با زیر بنای ۱۸۰ متر مربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و مدرسه سه کلاسه روستای احمد آباد با زیر بنای ۱۴۰ متر مربع و با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.

با ساخت این ۲ مدرسه خیری ۱۵۰ دانش آموز از نعمت کلاس و فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ع

ساخت فضای آموزشی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار