امام جمعه خرمشهر:

قطعی برق برنامه ریزی شده، وجود ندارد

امام جمعه خرمشهرگفت: قطعی برق برنامه ریزی شده، وجود ندارد و این قطعی برق اتفاقی بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اهمیت رفاه و آسایش مردم گفت : قطعی برق برنامه ریزی شده، وجود ندارد  و این قطعی برق اتفاقی بود که ما از مسئولان محترم درخواست پیگیری و رسیدگی داریم .

او افزود : ستاد اربعین خرمشهر به تنهایی توانی برعهده گرفتن و برگزاری کنگره عظیم اربعین را ندارد ،از تمام استان ها ، شهرستان ها و ستادهای معین به ویژه ستاد اربعین کشور دعوت به همکاری می نماییم .

امام جمعه خرمشهردر بخش دیگری از سخنانش گفت: خودسازی انقلاب به معنی خودسازی نظام است؛این خودسازی به معنی تغییر نظام نیست بلکه تقویت پایه های نظام است .

حجت الاسلام عادل پور در خصوص تحریم وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد : این عمل غیر قانونی و مغایر موازین بین المللی را به شدت محکوم می کنیم و این عمل بیانگر شکست آمریکا در فشار حداکثری علیه ایران است .

اوهمچنین با اشاره به درخواست اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت :  ملت ایران اجازه ورود هیچ تروریستی مانند پمپئو را به ایران نمیدهد .

امام جمعه خرمشهردر پایان سخنانش پیشاپیش روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه رسانه تبریک گفت و از زحمات آنها بابت پوشش اخبار قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: قطعی برق ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.