امام جمعه زاهدان:

با پیروی از ائمه اطهار (ع) توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم

امام جمعه زاهدان گفت: ملت مسلمان ایران با پیروی از امامان معصوم (ع) تمام توطئه‌های دشمنان از جمله توطئه تحریم وزیر امور خارجه کشورمان را خنثی می‌کند.

با پیروی از ائمه اطهار (ع) توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی امام جمعه زاهدان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زاهدان با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: برای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و زورگویی‌های دشمن باید از سیاست امام جواد (ع) با استفاده از کار فرهنگی، علمی و تشکیلاتی گسترده و مقاومت سازمان یافته پیروی و اقدام کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: یکی از کار‌های تشکیلاتی فرهنگی در جامعه شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جوانان برای ازدواج باید از سیره و روش حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) که بر پایه ایمان، سادگی، قناعت، احترام متقابل، همکاری و سازگاری با یکدیگر، محبت کردن به هم و تربیت شایسته فرزندان استوار است، الگو بگیرند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اهدای جهیزیه‌های اهدایی مقام معظم رهبری و افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی؛ از رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل توجه و عنایات ویژه به این استان قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: از راه‌های دستیابی به تقوای الهی استفاده کردن از همه فرصت‌ها برای برقراری ارتباط با خداوند و توجه به سیره و روش پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و الگو قراردادن سبک زندگی آن بزرگواران است.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: امروز ما موظفیم سیره ائمه اطهار (ع) بویژه امام جواد (ع) را سرلوحه کارمان قرار دهیم چرا که دشمنی با دین مبین اسلام همواره وجود داشته و دارد پس باید همیشه آماده مبارزه با دشمن باشیم، دشمنان اسلام و انقلاب یک روز با جنگ تحمیلی، روزی دیگر جنگ اقتصادی و امروز با تحریم وارد میدان شده اند و ما باید در همه زمینه‌ها حتی جنگ نظامی آماده مقابله باشیم.

امام جمعه زاهدان بااشاره به فرارسیدن ماه ذیالحجه گفت: ذیالحجه ماه بسیار بزرگ و پربرکتی است ۲ عید بزرگ اسلامی در آن قرار دارد و دعا‌های بسیایر در این ماه توصیه شده امیدواریم از برکات این ماه عزیز بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار