آذری جهرمی:

برنامه هایی برای جوانان استارت آپی آذربایجان شرقی داریم

وزیر ارتباطات تصریح کرد: برنامه داریم بخشی از ساختمان پست تبریز را برای استفاده جوانان استارت آپی این استان تجهیز کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به سبک و منش وی در ارتباط نزدیک با مردم، این نوع رفتار مردمی را برای مسوولان ضروری و تاثیرگذار دانست.

وی در این دیدار صمیمی با بیان خاطراتی از نوع برخورد مردم، به منش و رفتار امام جمعه تبریز اشاره کرد و افزود: شیوه و منش شما مردمی و جوان پسند است و من نیز این شیوه را دوست دارم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عمل به این شیوه مردمی را سخت، ولی لازم دانست و گفت: یک برخورد مناسب کوچک می‌تواند تاثیر بزرگی در جامعه داشته باشد.

او در این دیدار صمیمی اصل هدایت مردم را نیز به این شیوه درست عنوان کرد و افزود: مردم با رفتار شما متوجه تفاوت میان رفتار نمایشی و واقعیت رفتار مردمی می‌شوند و این موضوع تاثیر بسیاری دارد.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از این دیدار گزارش مختصری از برنامه آینده این وزارتخانه برای توسعه مناطق محروم ارائه کرد و گفت: برای توسعه ارتباطات در روستا‌ها و مناطق محروم استان آذربایجان‌شرقی ۳۰۲ کیلومتر فیبرنوری و حدود ۲۰۰ دکل مخابراتی و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

او از برنامه ویژه‌ای برای توسعه ارتباطات در شهر‌های اهر و کلیبر خبر داد.

وزیر ارتباطات اضافه کرد: درنظر داریم بخشی از ساختمان پست تبریز را برای استفاده جوانان استارت آپی این استان تجهیز کنیم تا دستکم چند صد نفر از این جوانان، از ظرفیت‌های اشتغالزایی استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار به حضور و فعالیت آذری جهرمی در فضای مجازی اشاره و این حضور را باعث ارتباط بهتر با مردم عنوان کرد.

وی با ذکر خاطراتی از ارتباط نزدیک با جوانان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این کار امکان دارد سخت باشد، ولی تاثیرگذاری آن زیاد است.

انتهای پیام/ب

دیدار وزیر ارتباطات با حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.