آموزش از طریق رسانه ۷۰ درصد جرایم را کاهش می‌دهد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت:آموزش حقوق و فرهنگ شهروندی از طریق رسانه‌ها ۷۰ درصد جرایم را کاهش می‌دهد.

آموزش از طریق رسانه ۷۰ درصد جرایم را کاهش می‌دهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سردار بخشعلی کامرانی ،فرمانده انتظامی استان همدان با حضور در باشگاه خبرنگاران همدان به مناسبت هفته خبرنگار از تلاش های خبرنگاران این رسانه در اطلاع رسانی به آحاد مختلف مردم  تقدیر کرد.

وی گفت:رسانه ها بازوهای توانمند نیروی انتظامی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان  با اشاره به اینکه سرعت در اطلاع رسانی و آموزش از طریق رسانه ها نقش مهمی در ایجاد امنیت جامعه دارد افزود: ما باید با شناسایی تهدیدها و آسیب های حوزه فضای مجازی قدرت پاسخگویی در این حوزه را با هدف آگاه سازی و پیشگیری از جرایم  داشته باشیم.

سردار کامرانی صالح با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت رسانه ها و رشد روز افزون فناوری اطلاعات گفت: امروز رسانه ها فراگیر ترین  گروه در جامعه اند و اطمینان مردم به رسانه ها افزایش یافته است.

وی  بیان کرد: نیروی انتظامی با طیف وسیعی از مسائل اجتماعی سر و کار دارد که حل چالش های آن نیازمند دانش و تخصص عمیق در حوزه مباحث اطلاع رسانی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان همدان خواستار همراهی مردم برای تولید امنیت و برقراری نظم و انضباط در جامعه شد واظهار داشت:رسانه ها نقش مهمی در مشارکت عمومی و آگاهی مردم در حوزه امنیت و انضباط ایفا می کنند.

سردار کامرانی صالح افزود: خواستار همراهی رسانه ها برای انجام مطالبات مردم از نیروی انتظامی شد و گفت:رسانه ها یاری کننده مسئولان برای پاسخ گویی به مردم و بیان دقیق اتفاقات و حوادث هستند.

انتهای پیام/ا

رسانه ها یاری دهنده مسئولان برای خدمت به مردم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.