نمایش شاد و موزیکال روز قشنگ سارا از ۲۴ مرداد در همدان روی صحنه می‌ رود.

روز قشنگ سارا در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نمایش شاد و موزیکال «روز قشنگ سارا» از ۲۴ مرداد تا ۷ شهریور همه روزه از ساعت ۱۸ در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌ شود.

کارگردان این نمایش با بیان اینکه «روز قشنگ سارا» از نوشته‌های عباس دوست قرین و آخرین ساخته گروه نمایشی «لبخند» است، افزود: مراحل انتخاب بازیگران، دورخوانی و آماده سازی این نمایش بیش از دو ماه زمان برده است.

مصطفی بیگی گفت: محوریت اصلی این کار بر اساس جشن تکلیف و اهمیت نماز برای کودکان و نوجوانان است که در قالب فانتزی شاد و موزیکال ساخته شده است.

وی با اشاره به داستان نمایش «روز قشنگ سارا» گفت: داستان این کار قصه دختربچه‌ای است که پستچی برای او نامه‌ای از طرف مادربزرگش آورده و در آن اشاره شده که بسته را که قبلا برای مادر سارا هم فرستاده است تا آن را به سارا هدیه کند، اما به شرط انکه در راه مواظب بوده و کار‌های خوبی انجام دهد.

سرپرست گروه نمایشی «لبخند» ادامه داد: در این نمایش سعی شده رسیدن به تکلیف شرعی وسیله‌ای برای رسیدن به آداب انسانیت و انجام کار‌های نیک و رعایت حقوق شهروندی معرفی شود.

بیگی ضمن معرفی عوامل این نمایش بیان کرد: در این کار بازیگرانی همچون حمیدرضا رضایی‌مجد (عمو حمید)، مهری آذیش، مینا انتظام، نعیمه حامیان، شیما عزیزیانو دیبا بیگی (در نقش سارا) حضور دارند.

وی افزود: مهدی فتحی (آهنگساز)، مهسا ضیافر (منشی صحنه)، منیرالسادات قاضی‌زاده (دستیار صحنه) و میثم زارعی (نوازنده تنبک) در این نمایش با ما همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ب

روز قشنگ سارا در همدان اجرا می‌شود

برچسب ها: کودک و نوجوان ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار