فرمانده انتظامی استان همدان:

پلیس جامعه محور شعار و برنامه اصلی نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس جامعه محور شعار و برنامه اصلی نیروی انتظامی است .

پلیس جامعه محور شعار و برنامه اصلی نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سردار بخشعلی کامرانی صالح ،فرمانده انتظامی استان همدان با حضور در باشگاه خبرنگارن جوان به مناسبت هفته خبرنگار گفت: بهره گیری از مشارکت آحاد مردم جامعه در برقراری نظم و امنیت از برنامه های نیروی انتظامی است و نیروی انتظامی با همکاری معتمدان در محله های مختلف  با همکاری مردم با پلیس به وظایف خود عمل می کند .

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حوزه خبر واطلاع رسانی به عنوان نیاز امروز جامعه گفت :اطلاع رسانی و آگاهی و دسترسی  به خبر های جدید از نیاز های لازم و ضروری هر انسانی در جامعه امروزی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اهمیت جایگاه خبر و خبر رسانی در جامعه بیان کرد: مسئولیت خبرنگار و رسانه ها در جامعه به عنوان هدایت کننده وشکل دهنده افکار عمومی در جامعه ،بسیار مهم است.

کامرانی صالح با تاکید بر نقش امنیت در جامعه خاطر نشان کرد: نقش خبر در حوزه امنیت بسیار مهم و تاثیر گذار است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

وی با بیان اینکه تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از رسالت های اصلی خبررسانی در رسانه ها است، گفت:  باید در  حوزه اطلاع رسانی و خبر با دقت بسیار بالای عمل کرد و از انتشار اخبار التهاب آور خودداری کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان هدف مشترک پلیس و رسانه را ایجاد جامعه امن و آرام دانست و افزود : که این موضوع باید در حوزه خبر و اطلاع رسانی مورد توجه جدی قرار گیرد.

کامرانی صالح با بیان اینکه رسانه ها در کنار اطلاع رسانی می توانند به گسترش آموزش ها برای کاهش جرائم هم کمک کنند ،تصریح کرد: ۶۰ تا ۷۰ در صد جرائم با آموزش صحیح و درست به خصوص در حوزه اجتماعی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس جامعه محور شعار و برنامه اصلی پلیس است، گفت: طبق این برنامه پلیس در همه حوزه ها و به خصوص افکار عمومی نقش و حضور موثری خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به نقش پلیس جامعه محور، گفت: باید جامعه و رسانه با پلیس در ایجاد امنیت همراه شوند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه احساس امنیت در جامعه از خود امنیت مهم تر است، تصریح کرد: رسانه باید در ارتقا احساس امنیت نقش مهمی ایفا کند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه اقشار جامعه از هر گروه سنی و هر طبقه ای باید در ایجاد امنیت نقش داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

احساس امنیت در جامعه از خود امنیت مهم تر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.