تقابل تیم ملی فوتبال امید ایران با امارات/ مجیدی یا استیلی به بلژیک می‌روند

تیم ملی فوتبال امید ایران به احتمال زیاد در دیداری تدارکاتی رو در روی تیم امارات قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی آماده حضور در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن می‌شود که با هدایت فرهاد مجیدی تلاش می‌کند تا طلسم صعود به این مسابقات را بشکند.

سئول نشین‌ها (مسئولان فدراسیون فوتبال ایران) در حال هماهنگی با کشور‌های دیگر هستند تا برای تیم امید بازی‌های دوستانه مهیا کنند که تا حدودی در این امر موفق بوده اند. به جز اردوی مرداد یوز‌های جوان که لغو شد، قرار است اعضای تیم در شهریور ماه با ازبکستان دیدار کنند و سپس در ماه‌های آینده با اندونزی بازی کنند.

البته در این بین قرار بود تیم امید در مهرماه با کرواسی نیز دیداری داشته باشد که بنا به دلایلی لغو شد و فدراسیون فوتبال درصدد است تا به جای آن بازی با امارات را تدارک ببیند. در این باره قرار است حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران به فدراسیون فوتبال کمک کند تا این بازی دوستانه مهیا شود.

در این باره حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: در مهر ماه قرار بود با تیم کرواسی بازی کنیم، اما آن‌ها عذرخواهی کردند و در حال حاضر برای آن تاریخ تقویم ما خالی است. از روابط بین‌الملل فدراسیون خواستیم که بازی را در آن تاریخ برای ما فراهم کنند. با حشمت مهاجرانی هم صحبت کردیم و خواستیم که به ما برای برگزاری یک بازی تدارکاتی کمک کنند.

همچنین برای مشخص شدن وضعیت ۲-۳ بازیکن تیم امید در لیگ بلژیک، قرار است مجیدی یا استیلی به این کشور بروند تا پیگیر این موضوع باشند.


بیشتر بخوانید: 

استیلی: اردوی مردادماه تیم ملی امید لغو شد/ برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان به موقع اجرا می‌شود

فرهاد مجیدی راهی اسپانیا شد/ احتمال برگزاری اردوی مرداد ماه برای تیم امید

مجیدی:تیم ملی امید به المپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار