استیلی: اردوی مردادماه تیم ملی امید لغو شد/ برنامه‌های آماده سازی ملی پوشان به موقع اجرا می‌شود

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: با توجه به تعاملی که باشگاه‌ها در ماه گذشته با تیم امید داشتند اردوی مردادماه را به منظور استمرار تعامل دوجانبه لغو کردیم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران اظهار داشت: خوشبختانه باشگاه‌ها در تیرماه همکاری خوبی با تیم امید داشتند و بازیکنان را در اختیار ما گذاشتند. بر همین اساس با توجه به اینکه تاریخ آغاز لیگ هنوز مشخص نیست و باشگاه‌ها برنامه‌های آماده سازی خودشان را دنبال می‌کنند همچنین در پی حضور بازیکنان بیشتری از تیم امید در باشگاه‌های لیگ برتری و تاثیرگذاری نفرات و مهره‌های ما که قطعا به حضور آن‌ها در رده ملی هم کمک می‌کند تصمیم گرفتیم به این تعامل دوجانبه ادامه بدهیم و بر همین اساس اردوی مردادماه لغو خواهد شد. امیدواریم در ماه‌های آتی باشگاه‌ها همکاری خوبی داشته باشند و همچنان نفرات خودمان را در اختیار داشته باشیم.

استیلی در خصوص برنامه‌های آتی تیم امید گفت: خوشبختانه برنامه آماده سازی بسیار خوب و گسترده‌ای در نظر گرفته شده که به موقع اجرا می‌شود. شهریورماه یک سفر و دو مسابقه تدارکاتی بسیار مهم در فیفادی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم از لژیونر‌های خودمان هم در این اردو استفاده کنیم. بعد از آن هم بازی با اندونزی در جاکارتا هماهنگ شده است. همچنین در حال مذاکره برای برگزاری دو اردوی دیگر هستیم و چند حریف تدارکاتی مد نظر قرار دارند. سعی می‌کنیم هیچ توقفی در این برنامه ایجاد نشود و با حریفان خوب و قدرتمندی دیدار کنیم که موجب تقویت تیم امید در مسیر صعود به المپیک باشد. امیدواریم فدراسیون فوتبال در اجرای این برنامه‌ها تنها نماند و حمایت لازم از تیم المپیک صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی راهی اسپانیا شد/ احتمال برگزاری اردوی مرداد ماه برای تیم امید


انتهای پیام/

اردوی تیم ملی امید لغو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار