حمله کروکودیل به سگ در خیابان‌های هند! +فیلم

وقوع سیل در ایالت گجرات هندوستان موجب ورود کروکودیل‌ها به خیابان‌ها و حمله آنها به انسان‌ها و حیوانات شد.

لحظه حمله کروکودیل به سگ در خیابان های هند! + فیلم////یکشنبه صبحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع سیل در منطقه «وادودارا» در ایالت گجرات هندوستان موجب جولان کروکودیل‌ها در خیابان‌های این شهر شد. در پی بارش باران شدید سیلی عظیم در این منطقه رخ داد. پرسه کروکودیل‌ها در خیابان‌ها موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شد. یکی از ویدئو‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه حمله یک کروکودیل به سگ خانگی را نشان می‌دهد.

در ویدئوی منتشرشده در حالی که یک سگ خانگی تلاش می‌کند با عبور از آبی که همه خیابان را فرا گرفته است محلی را برای خود پیدا کند مورد حمله کرکودیل قرار می‌گیرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که کروکودیل از پشت سر به آرامی به این سگ نزدیک می‌شود و سپس با خروج از آب به سگ یورش می‌برد. در این حادثه این سگ با خوش‌شانسی از مرگ گریخت. این کروکودیل که حدود ۳.۵ فوت طول داشت ساعاتی بعد توسط گروهی از دپارتمان محلی حیات‌وحش نجات یافت.

همچنین ویدئو‌های دیگری که توسط ساکنان محلی در توئیتر منتشر شده است پرسه کروکودیل‌های متعدد روی سطح آب در خیایان را نشان می‌دهد. بنا به گفته «پاوار» یکی از اعضای این دپارتمان این کروکودیل‌ها در پی بارش شدید باران و افزایش سطح آب استخر‌ها یا تالاب‌های محلی وارد خیابان‌ها شدند. تلاش برای جمع‌آوری سایر کروکودیل‌ها در خیابان ادامه دارد.

انتهای پیام/

جولان کروکودیل ها پس از وقوع سیل در خیابان های هند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
هند خیلی طبیعی است حتی در جوی آب در خیابان های شهری.