بندر چابهار میزبان مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی می‌شود

مشاور ارشد فدراسیون فوتبال در بازدید از ظرفیت‌های ورزشی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از برگزاری رقابت‌های تیم ملی فوتبال ساحلی به میزبانی چابهار خبر داد.

بندر چابهار میزبان مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی می‌شودحمید رضا بنی صدر؛ مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهید بهشتی چابهار  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساکت؛ سرپرست تیم ملی بزرگسالان و مشاور ارشد فدراسیون فوتبال، دقیقی؛ مشاور عمرانی این فدراسیون، سرمربی و دروازه بان اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و هیات همراه به دعوت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از زیر ساخت‌های ساحلی چابهار بازدید کردند.

او ادامه داد: در این بازدید‌ها امکانات و قابلیت‌های استان برای برگزاری مسابقات و تمرین تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بسیار مناسب و بالا اعلام شد و ظرفیت‌های ورزشی بندر چابهار مورد استقبال نمایندگان فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهید بهشتی چابهار افزود: در این بازدید‌ها پیشنهاد برگزاری مسابقات رسمی و بین المللی به تیم ملی فوتبال ساحلی ارائه شد که این موضوع موافقت اولیه مشاور ارشد فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

بنی صدر اضافه کرد: همچنین مقرر شد تیم ملی فوتبال ساحلی سنگال که درخواست بازی دوستانه را به کشورمان داده است در آینده نزدیک رقابت دوستانه‌ای را با تیم ملی ایران به میزبانی زمین ساحلی استاندارد چابهار برگزار کند.

نمایندگان فدراسیون فوتبال در این سفر دو روزه به بندر چابهار از زمین فوتبال ساحلی و مدرسه فوتبال شهید بهشتی کوی بندر بازدید کردند، همچنین از خاک استفاده شده در زمین‌های ساحلی چابهار نمونه برداری شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری فوتبال ساحلی ایران در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار