فاکس اسپورتس:

تیم فوتبال ذوب آهن پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورد

سایت فاکس اسپورتس آسیا با انتشار گزارشی به استقبال دیدار‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه آغاز دیدار‌های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن که یکی از آن‌ها دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان است، سایت فاکس اسپورتس آسیا با انتشار گزارشی، سئوال بزرگ را مطرح کرد.

سئوال این سایت درباره نماینده کشورمان این است که؛ آیا تیم شگفتی ساز ذوب آهن قصد دارد حتی بیش از این بدرخشد؟

فاکس اسپورتس در بخشی از گزارش خود نوشت: در حالی که مدعیان همیشگی فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال در میانه راه ناکام ماندند، ذوب آهن کم زرق و برق بود که برخاست تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

تیم مستقر در فولادشهر تنها تیمی بود که در مرحله گروهی شکست ناپذیر بود. این تیم بازی‌های خود در گروه A لیگ قهرمانان آسیا را با صدرنشینی به پایان رساند و بازیکنانی مانند امیر ارسلان مطهری، حمید بو حمدان و محمد نژاد مهدی نام خود را مطرح کردند.

ذوب آهن تاکنون یکی از چشمگیرترین تیم‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ بوده است.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۰، تجربه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد، اما برای پیش‌روی بیشتر باید الاتحاد عربستان سعودی را حذف کند.

اگر چه همیشه الاتحاد از تیم‌های همیشگی حاضر در مرحله گروهی نبوده، اما هر وقت که در این رقابت‌ها حضور داشته یکی از هیجان انگیزترین تیم‌ها بوده است؛ بنابراین رویارویی روز دوشنبه ۲ تیم در ورزشگاه زبئیل تماشایی خواهد بود.

گفتنی است، مسابقه رفت تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان روز دوشنبه ۱۴ مردادماه از ساعت ۲۰ در امارات برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

۴ ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران

منصوریان: افتخار می‌کنم یک پرسپولیسی در خیابان با من سلفی بگیرد

۲ بازیکن خارجی ذوب به آسیا می‌رسند/ سبزپوشان همچنان منتظر ۳ سرباز


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار