تاج در بازدید از تمرینات تیم فوتسال مس سونگون: کسب قهرمانی کار آسانی نیست، ما امیدواریم که شما قهرمان شوید

مهدی تاج به همراه محمدرضا ساکت با حضور در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال از تمرینات تیم مس سونگون بازدید کردند.

تاج: کسب قهرمانی کار آسانی نیست، ما امیدواریم که شما قهرمان شویدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون در حالی تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کند که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت، سعید قاسمی و داوود پرهیزکار با حضور در سالن فوتسال تمرینات این تیم را زیر نظر داشته و دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداختند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن خسته نباشید به بازیکنان گفت: همه تیم‌ها قوی هستند و نمی‌شود گفت کسب قهرمانی کار آسانی نیست ما امیدواریم که شما قهرمان شوید و با دست پر بر گردید. حضور در این دوره از بازی‌ها بسیار سخت است.

وی در ادامه بیان کرد: هر تیمی که به جام باشگاه‌ها می‌رود به عنوان تیم ملی ایران است من مطئنم شما افتخاری برای ایران، آذربایجان و فوتسال آسیا هستید همه مقدمات برای شما فراهم است و مدیرعامل و کادر خوبی را دارید و از بازیکنان خوبی این تیم بهره می‌برید و امیدوارم که موفق شوید. مجموعه فدراسیون فوتبال برای موفقیت شما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و انشالله برای فینال در کنارتان خواهم بود. هر تیمی که در فینال باشد من باید حضور داشته باشم، اما امیدوارم که تیم مس آن تیمی باشد که در فینال حضور دارد.

در ادامه تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون با تقدیر از حمایت فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد که این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتسال همچنان در جایگاه سوم دنیا و اول آسیا باقی ماند

استعفای سرمربی تیم فوتسال شاهین هفته آینده بررسی می‌شود


انتهای پیام/

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در تمرینات تیم فوتسال مس سونگون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار