در پیامی،

روحانی درگذشت مادر شهیدان شکری را تسلیت گفت

رئیس جمهور با تسلیت درگذشت مادر شهیدان شکری، از درگاه خدا برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

روحانی درگذشت مادر شهیدان شکری را تسلیت گفتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با تسلیت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان شکری، از درگاه ایزد منان برای وی رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم فاطمه جعفری مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر ماشاء الله، صیاد الله و سیف الله شکری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر مومنه و صبور که با ایمان راسخ و ارادت خالصانه به خاندان رسالت، عزیزترین سرمایه‌های خود را در سرنوشت‌سازترین مقطع تاریخی انقلاب و ایران اسلامی تقدیم کرد، الگویی ماندگار از ایثار و فداکاری برای مادران این سرزمین است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
عججججججب رئیس جمهور هم یکار کرد خسته نباشی دلاور
آخرین اخبار