اختصاصی/

واکنش وزیر راه و شهرسازی به تصادف‌ اردوهای دانش آموزی

اسلامی با اشاره به ایمن بودن مسیر‌های کشور گفت: تصادفات جاده‌ای مربوط به اردو‌های دانش آموزی را موردی، بررسی خواهیم کرد.

واکنش وزیر راه و شهرسازی به تصادف‌های اردوهای دانش آموزیمحمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تامین امنیت راه به ویژه در مسیر اردوگاه‌های دانش آموزی و کاهش تصادفات اظهار کرد: هر تصادفی علت مخصوص به خود را دارد که باید به آن رسیدگی شود، آموزش و پرورش هم باید برای کاهش حوادث اردویی از مربیان و بنگاه‌هایی که دارای صلاحیت هستند، استفاده کنند.
 
وی با تاکید بر استفاده از خودرو‌های ایمن و دارای مجوز برای برپایی اردو‌های دانش‌آموزی ادامه داد: در مواردی مشاهده کردیم که خودرو‌های خارج از رده را برای اردوی دانش آموزی استفاده کرده‌اند یا وسیله‌ای که مجوز نداشته به کار گرفته شده است.
 
وزیر راه و شهر سازی تصریح کرد: مسیر‌هایی که در کشور داریم کاملا ایمن هستند و باید بر اساس استاندارد‌های در نظر گرفته شده برای این جاده‌ها رانندگان، رانندگی کنند.

اسلامی ادامه داد: در جاده‌های دو طرفه حداکثر سرعت در روز ۹۵ و شب‌ها ۸۰ کیلومتر در ساعت است که اگر چنین استاندارد‌هایی رعایت شود هرگز با تصادف‌های خطرناک مواجه نمی‌شویم.
 
وی بیان کرد: البته اگر جاده‌ای نقص داشته باشد وزارت راه و شهرسازی حتما باید وارد عمل شده و این مشکل را برطرف کند و برای بررسی مسیر‌های دقیق باید به طور موردی به ما اطلاع رسانی شود تا پیگیری‌های لازم را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
 

تمهید وزیر  راه و شهرسازی برای کاهش تصادفات دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار