فعالان محیط‌ زیست در آلمان ورودی یک نیروگاه را مسدود کردند

ده‌ها نفر از فعالان محیط‌ زیست در آلمان در اعتراض به استفاده از سوخت‌های فسیلی در این کشور ورودی یک نیروگاه با سوخت زغال‌سنگ را مسدود کردند.

فعالان محیط‌زیست آلمان ورودی یک نیروگاه با سوخت زغالی را مسدود کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، بنابر اعلام پلیس شهر مانهایم، در جنوب غرب آلمان، دیروز (شنبه) ده‌ها نفر از فعالان محیط زیست در اعتراض به استفاده از سوخت‌های فسیلی در این کشور ورودی یک نیروگاه با سوخت زغال‌سنگ را مسدود کردند.

این افراد که حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر بودند از ساعات اولیه روز شنبه ورودی اصلی نیروگاه مانهایم را که یک شهر صنعتی محسوب می‌شود بسته بودند. مایکل کلمپ، سخنگوی پلیس، در این خصوص گفت بسیاری از معترضان در مقابل در ورودی اصلی تجمع کرده بودند، با این حال، تعدادی نیز وارد نیروگاه شده و تلاش می‌کردند یک نقاله حمل زغال سنگ را متوقف کنند.

این گروه فعال محیط زیست در آلمان که در طول سالیان تظاهرات‌ بسیاری علیه معادن و نیروگاه‌های زغال سنگ برگزار کرده است اعلام کرد اعضای آن می‌خواهند «گراسکرفتورک مانهایم» تعطیل شود، زیرا گاز‌های گلخانه‌ای که از آن منتشر می‌شود سبب گرم شدن کره زمین شده است.

گراسکرفتورک مانهایم یک نیروگاه ۲۱۵۰ مگاواتی در حاشیه رودخانه راین است که سه شرکت صنعتی آلمانی به طور مشترک آن را اداره می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار