رییس کل دادگستری استان زنجان:

رهایی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم پای چوبه داردر زنجان

رییس کل دادگستری استان زنجان از رهایی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم پای چوبه دار در زنجان خبر داد .

رهایی محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم پای چوبه داردر زنجانبه گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ,حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: جوانی با هویت م. م ۱۸ ساله در سال ۹۲ با همکاری همسر مقتول و تهیه اسلحه شکاری غیر مجاز اقدام به قتل عمدی مرحوم م. ص ۲۹ ساله در منزل شخصی اش در زنجان می‌کند.

وی افزود: با پیگیری‌های اداره آگاهی زنجان و اقرار متهم در دادگاه کیفری استان و وجود شواهد و قرائن موجود حکم قصاص نامبرده بنا به درخواست اولیای دم (مادر مقتول) صادر و پس از ابرام رای دادگاه کیفری استان در دیوان عالی کشور حکم محکوم علیه قطعی و برای اجرای آن به دادسرا ابلاغ شد.

ریس شورای قضایی استان ادامه داد: متهم پس از تحمل شش سال حبس و با تلاش‌ها و زحمات همکاران اجرای احکام با اخذ رضایت اولیای دم در روز اجرای حکم قصاص از پای جوبه دار نجات و حیات دوباره یافت.

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: با تلاش‌های انجام شده این ششمین اخذ گذشت اولیاء دم از قصاص قاتل در ۴ ماهه نخست سال جاری در زنجان می‌باشد در همین راستا جا دارد از زحمات و تلاش‌های مجدانه همکاران تشکر و قدردانی نمایم.

 

انتهای پیام/ر

رهایی محکوم به قصاص

 

برچسب ها: دادگستری ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.