معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیش از ۷۰۰ شرکت فناور، تحت پوشش جهاد دانشگاهی‬‎ است

بیجندی گفت: جهاد دانشگاهی بیش از ۷۰۰ شرکت فناور را تحت پوشش قرار داده و تا حدی به تجاری سازی محصولات این شرکت‌ها کمک کرده‌ است.

۱۸ مرداد زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانان/ حمایت از کسب وکار‌های نوپا هدف اصلی جهاد دانشگاهیمحمد صادق بیجندی، معاون آموزشی و تجاری سازی جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور بیان کرد: در این زیست بوم تمام دستگاه‌های دولتی به عنوان نهاد توسعه‌ای وارد عمل شده‌اند.

معاون آموزشی و تجاری سازی جهاد دانشگاهی ادامه داد: جهاد دانشگاهی دارای ۳ پارک علم و فناوری، ۲۳ مرکز رشد و ۱۸ مرکز فناوری است و به منظور کمک به توسعه کسب و کار‌های نوپا و اتصال آن‌ها به بازار‌های داخلی و جهانی و در راستای تجاری سازی این مراکز تأسیس شده‌اند.


بیشتر بخوانید:  درمان سرطان به کمک توان ملی جوانان


او با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم همکاری می‌کند، گفت: ما با سازمان‌های مختلف در راستای هم افزایی تجاری سازی محصولات جوانان کمک کردیم. در حال حاضر جهاددانشگاهی بیش از ۷۰۰ شرکت فناور را تحت پوشش خود قرار داده و تا حد زیادی به تجاری سازی محصولات این شرکت‌ها کمک کرده‌ است.

برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی در ۳۱ استان

بیجندی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی بیان کرد: سازمان امور اداری و استخدامی پس از ۸ سال پیگیری جهاد دانشگاهی، پارسال  برگزاری آزمون استخدامی را به این نهاد واگذار کرد.

معاون آموزشی و تجاری سازی جهاد دانشگاهی در پایان یادآوری کرد: امسال هم دوباره آزمون استخدامی آتش نشانی در ۳۱ استان به جهاد دانشگاهی واگذار شده است. این آزمون در تاریخ  (جمعه، ۱۸ مرداد) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.