سید عبدالملک حوثی: اگر عربستان به تجاوز ادامه دهد، ضرباتی دردناک به سعودی‌ها وارد می‌کنیم

دبیرکل جنبش انصار‌الله یمن به ریاض درباره عواقب ادامه تجاوزش به یمن و همچنین تشدید حملات تلافی‌جویانه یمنی‌ها علیه عربستان هشدار داد.

سخنرانی دبیرکل جنبش انصارالله یمن آغاز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، دبیرکل جنبش انصار‌الله یمن، امروز عصر خطاب به دانش‌آموزانی که در طرح اردو‌های تابستانی شرکت کرده‌اند، سخنرانی کرد.

او در این سخنرانی گفت: دشمنان اسلام از برخی افراد به عنوان ابزاری برای مخدوش کردن وجهه اسلام و سپس نابودی امت اسلامی از داخل بهره‌برداری می‌کنند.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن افزود: تلاش دیگر دشمنان، تلاش برای سرسپرده‌سازی امت اسلامی اعم از سرسپردگی فرهنگی و فکری و کشاندن افراد به سوی افکار فریبکارانه است و با آن ارزش‌ها و اخلاق امت اسلامی را هدف حمله قرار می‌دهند.

سید حوثی در ادامه به ادعای امارات متحده عربی برای خارج کردن نیروهایش از یمن پرداخت و گفت: امیدواریم امارات در اعلام عقب‌نشینی نیروهایش از یمن صادق باشد. اقدام امارات به ادامه تجاوز و اشغالگری یمن برای امارات خطرناک است و مسئولیتش متوجه خود اماراتی‌هاست.

او با اشاره به حملات وحشیانه ریاض و متحدانش به یمن که هزاران شهید و زخمی برجای گذاشته است، افزود: سعودی باید بفهمد مصلحتش و مصلحت منطقه در صلح و ثبات است. اگر سعودی به تجاوزش ادامه دهد گزینه‌ای نداریم جز آنکه حملات را بیش از پیش تشدید کنیم.

دبیرکل انصارالله اضافه کرد: هر اندازه که سعودی به تجاوزش ادامه دهد ما نیز از هیچ تلاشی در پاسخ به این تجاوز دریغ نخواهیم کرد و به اندازه‌ای که می‌توانیم ضرباتی دردناک و مهلک به سعودی‌ها وارد خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۳:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
بزنید این ال سقوط را از زمین پاک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
انشالله خدا پشت و پناهتان باشد . زنده باد مقاومت .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
دمش گرم خدا کمکتان بکنه مردان با عزت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
دفاع حق مشروع هر کشور مستقلی است.و متجاوز باید ادب شود که بی خود و بی جهت به کشور همسایه و مظلومش حمله نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
افرین براین دلاورمردان یمنی که دولت زبون سعودی را به خاک ذلت نشاندند
آخرین اخبار