دلیجان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغالزایی

دلیجان رتبه نخست استان مرکزی را در جذب تسهیلات اشتغالزایی کسب کرد.

دلیجان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغالزایی هزاوه مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال زایی در شهرستان دلیجان که با حضور فرماندار این شهرستان تشکیل شد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   از کسب رتبه نخست شهرستان دلیجان در جذب تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید با ۲۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات خبر داد.

هزاوه افزود: از سال ۹۷ تا سال ۹۸ به شهرستان دلیجان که یکی از شهرستان‌های بسیار خوب بوده ما ۲۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات داشتیم که منجر به ایجاد اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم شده است.

وی اضافه کرد: صندوق کارافرینی دلیجان در بخش تجهیز منابع هم رتبه اول را در استان دارد و امیدواریم در بحث تسهیلات اشتغال روستایی و بحث تجهیز منابع این شهرستان تا پایان سال جاری این طرح‌ها اجرایی و عملیاتی بشوند.


مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ در بحث اشتغال پایدار روستایی وارد بانک‌های عامل شد و صندوق استان از سال ۹۷ تا کنون ۲۸ میلیارد تسهیلات پرداخت کرده که این تسهیلات ۵۸۰ نفر ایجاد اشتغال کرده که به صورت مستقیم شاغل هستند.

وی ادامه داد: صندوق کار آفرینی در حین پرداخت اشتغال پایدار روستایی بحث نهاد‌های حمایتی را هم داشته که دربحث کمیته امدادامام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید هم هم وارد عمل شده و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که انشاالله امیدواریم که این مبلغ را هم بتوانیم جذب کنیم.

انتهای پیام / ج

دلیجان رتبه نخست استان مرکزی را در جذب تسهیلات اشتغالزایی کارآفرینی کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.