خبرنگاران نقد منصفانه را ملاک کار خود قرار دهند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مقام معظم رهبری به خبرنگاران توصیه می‌کنند حسن ظن را مبنا قرار دهند و نقد منصفانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در شصت و هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روز تشکیل جهاد دانشگاهی را پیش رو داریم، یکی از رمز و راز‌های موفقیت جهاد دانشگاهی در عرصه علم ,تکیه بر جوانان خلاق و توانمند در عرصه پژوهش، فناوری و مهندسی معکوس است.

او تصریح کرد: نقش محوری خبرنگاران در ساخت افکار عمومی نقشی بی‌ بدیل است, اگر به اندیشه معماران و بزرگان عرصه انقلاب اسلامی برگردیم، بسیار می‌تواند برای شرایط امروز ما درس‌آموز باشد و ضمن تقدیر از زحمات همه خبرنگاران, فلسفه نام‌گذاری این روز به شهادت محمود صارمی در مزار شریف افغانستان بر می‌گردد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نگاه امام خمینی (ره) به حوزه خبر شخص محور نیست و موضوع , مردمی محور بودن است, به این نکته باید در گام دوم انقلاب در حوزه رسانه توجه کرد.

حیدری افزود: همچنین مقام معظم رهبری بر  افزایش آگاهی جامعه به ویژه در حوزه سیاسی تاکید می‌ کنند و  به خبرنگاران توصیه می‌کنند حسن ظن را مبنا قرار دهند و مردم را نسبت به مسئولان بدبین نکنند و نقد منصفانه داشته باشد.

روز عرفه بستر مناسبی برای خودشناسی است و عید قربان هم نمونه‌ای از امتحان خداوند برای حضرت ابراهیم (ع) برای رسیدن به مسیر کمال است.

انتهای پیام//م.پ
 

ضرورت نقد منصفانه خبرنگاران از دیدگاه رهبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار