پایان بلاتکلیفی سردار/مدیرعامل ابقا شد/سیاسی بودن بزرگترین آفت سردار

نشست تعیین تکلیف تیم فوتبال سردار بوکان برگزار شد و طی این جلسه مدیرعامل و اسپانسر فصل قبل این تیم برای فصل پیش رو ابقا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،نشست هم اندیشی و تعیین تکلیف تیم فوتبال سردار بوکان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سرپرست فرمانداری ، اعضای شورای شهر و شهردار بوکان ، اصحاب رسانه و اعضای کانون هواداران سردار در فرمانداری بوکان برگزار شد.

در این نشست، عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی،گفت: کمک های بسیاری به تیم سردار شده اما برای جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه آن ها را اعلام نمی کنیم.

او همچنین بر لزوم عملکرد شفاف بدنه تیم، بومی سازی بازیکنان و ایجاد مدرسه فوتبال سردار تاکید کرد.

سردار، مالک خاصی ندارد

لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری بوکان نیز با بیان اینکه تیم سردار یکی از پتانسیل های مهم ورزش این شهرستان است و طرفداران بی شماری در اقصی نقاط کشور دارد، بر لزوم تعیین تکلیف و آماده شدن این تیم برای شرکت در فصل پیش روی لیگ دسته دوم تاکید کرد.

او با تاکید بر اینکه تیم سردار متعلق به مردم بوکان است و مالک خاصی ندارد، گفت: قطعاً مردم این شهرستان خود توانایی مدیریت سردار را دارند.

سیاسی بودن،بزرگترین آفت سردار

انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان نیز در سخنانی بزرگترین آفت سردار را ، سیاسی بودن این تیم عنوان کرد و گفت: متاسفانه در گذشته بعضی ها از سردار سوئ استفاده سیاسی کردند و این اقدام پیامد های منفی برای سردار داشت.

لزوم پرهیز رسانه ها از حاشیه سازی برای سردار

در ادامه، بابک رستم پور شهردار بوکان نیز عدم شفافیت در رفتارها و نظام مالی را از مهمترین مشکلات تیم سردار عنوان کرد.

او گفت: رسانه ها باید با درایت و هوشیاری از پرداختن به شایعات، حاشیه سازی و استفاده از تیترهای حاشیه ای در مورد تیم سردار، پرهیز کنند.

در پایان این نشست، پس از بحث و برسی های لازم، مقرر شد که ابتدا یک هیئت امناء متشکل از معتمدان و نمایندگان برخی از ادارات و نهادها برای تیم سردار تشکیل شود و پس از آن هیئت امناء، اقدام به انتخاب هیئت مدیره کند.

براساس توافقات، فرهاد بازگلی به عنوان مدیرعامل و اسپانسر فصل پیش روی سردار ابقا شد. همچنین اداره کل ورزش و جوانان ، شهرداری وفرمانداری بوکان متعهد به پرداخت حداقل ۳ میلیارد ریال کمک به سردار در فصل آتی شدند.

 
انتهای پیام/م
 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.