آمادگی ۶۰ تیم برای ذبح بهداشتی دام در عید قربان

طرح قربانگاه ویژه عید قربان، با توجه به امکان شیوع بیماری از طریق دام به ویژه تب کریمه کنگو، در خراسان شمالی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سید محمدمهدی احمدی مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در نشست هم اندیشی اجرای طرح قربانگاه ، ازتضمین سلامت مردم با پرهیز از ذبح دام در معابر عمومی خبر داد و گفت: ۶۰ تیم برای کمک به ذبح بهداشتی دام در روز عید قربان در معابر عمومی آمادگی دارند.

مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی در این نشست از اجرای طرح قربانگاه در عید قربان خبر داد و گفت: با همکاری دامپزشکی تلاش می‌کنیم قربانی خیّران را بموقع به نیازمندان برسانیم.

الهی راد افزود: علاوه بر اجرای این طرح، چادر‌های این نهاد در شهر، آماده دریافت مبالغ اهدایی شهروندان به عنوان قربانی است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد: نیکوکاران همچنین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۷*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

نیکوکاران خرسان شمالی پارسال ، نذر‌های قربانی خود را به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این نهاد دادند که بین نیازمندان واقعی توزیع شد.

انتهای پیام/د

آمادگی ۶۰ تیم برای ذبح بهداشتی دام در عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.