ثبت نام ۲۶۰ متقاضی برای نصب پنل خورشیدی

از آغاز امسال نیز ۲۶۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات از کمیته امداد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۴ نفر تأیید و به بانک‌های عامل معرفی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسینی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: ۵۷ نفر از مددجویان با استفاده از تسهیلات کمیته امداد با نصب پنل‌های خورشیدی خانگی ماهانه ۸۰۰ هزار تومان درآمد کسب می‌کنند.

او افزود: این تعداد پنل خورشیدی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در خانه‌های مددجویان این نهاد نصب شد.

حسینی بیان گرد :مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی در ۴ ماه گذشته از تولید برق ۱۸۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درآمد کسب کردند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: از آغاز امسال نیز ۲۶۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات از کمیته امداد ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۴ نفر تأیید و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حسینی افزود: از این تعداد به ۳۵ متقاضی تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: در راستای حمایت از اشتغال مددجویان، ۳۸ تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶ ساله پرداخت می‌شود.

او افزود: با ایجاد پنل‌های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در کنار تأمین برق مصرفی آن‌ها، امکان فروش تضمینی آن به شرکت برق و درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد فراهم می‌شود.

خراسان جنوبی یکی از محدود استان‌هایی است که ۳۲۰ روز آفتاب دارد.

انتهای پیام/ک

درآمد ۱۸۲ میلیون تومانی مددجویان از تولید برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.